Dobrze jest być takim ojcem-mistrzem jak Joda z "Gwiezdnych Wojen". On nie ochrzaniał Luke'a, że nie umie, używając mocy, podnieść statku z bagna - tylko tak nim pokierował, że Luke był do tego zdolny, nauczył się tego.

wtorek, 27 września 2011

15. Zdałem!

Udało się!

Kosztowało to sporo wysiłku, półtora tygodnia urlopu poświęconego praktycznie tylko na siedzenie i rycie (poza odprowadzeniem rano Dominisia do dziadków, odebraniem go i myciem wieczorem), w sumie ok. miesiąca nauki razem do kupy, sporo zaniedbania Natuszki, która wykazała się wielką wyrozumiałością (a dla mnie wcale nie było miłe, że zamiast się nią zająć, siedziałem z nosem w książkach/ustawach/testach).

Ale się opłaciło. Po mojemu - od 109 do 125 punktów, o ile dobrze policzyłem. Nieważne - ważne, że powyżej 100. Sam, własnymi siłami. W skali kraju dostało się ok. 43%, w mojej okolicy - 42%, czyli mniej niż 200 osób. Co ciekawe, już wiadomo, że w teście - a dokładnie w kluczu odpowiedzi - jest błąd, więc zdawalność może się zmienić, sporo osób (fora internetowe) ma rzekomo 99 punktów, a twierdzą, że zaznaczyli tam prawidłową odpowiedź, nieuznaną z uwagi na błąd w kluczu.

Będzie sporo roboty od nowego roku, trzeba się będzie spiąć z kasą - w sumie, obiecali mi w pracy podwyżkę jak się dostanę, więc się przyda, bo akurat pokryje mniej więcej koszty aplikacji, o ile dobrze liczę.

Cieszę się strasznie. Dobry ten rok. Najpierw Dominiś się nam urodził, potem kupiliśmy mieszkanie, a teraz to :)

6 komentarzy:

  1. gratulacje!!!!!należy ci sie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) To naprawdę wielkie osiągnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;-)
    Ten rok jest dla was wyjątkowo szczęśliwy. Oby kolejne były takie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje ;))) a na którą zdawałeś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki egzamin zdać, to nie lada wyczyn! Gratuluję i życzę dalszego powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ;)) Cierpliwość i upór popłaca! :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz skomentować któryś z tekstów.

Pozdrawiam :)