Dobrze jest być takim ojcem-mistrzem jak Joda z "Gwiezdnych Wojen". On nie ochrzaniał Luke'a, że nie umie, używając mocy, podnieść statku z bagna - tylko tak nim pokierował, że Luke był do tego zdolny, nauczył się tego.

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

11. Właściwie to nic specjalnego, poza widmem wychodzenia ząbków

Kiedy teściowie wpadli do nas wieczorem, Natuszka przygotowała chyba nową specjalność - lazanię. Pierwszy raz robiła, i wyszła naprawdę dobra. Nie myślałem, że jest coś bardziej napychającego i ciężkiego od pizzy. Jest - właśnie lazania :)

Tydzień właściwie upłynął spokojnie, monotonnie nic się nie działo. Jeden dzień Dominiś miał gorszy i szalał nieco. Były burze i nawałnice, ale przeszły. Było upalnie - piątek, sobota (apogeum, myślałem że mnie szlag trafi - więc co dopiero malutki?) i wczoraj. A teraz, jak piszą, może do 20 stopni będzie, i jesiennie. Jak dla mnie - może być, aby było słonecznie. Złota polska jesień nie jest zła. O, jak by było tak, jak dzisiaj - to bym się nie obraził. Może nie plaża, ale ładnie. 

W sobotę przeszliśmy się na spacer z moją mamą. Sympatycznie, bo dawno się nie widzieliśmy. Miała okazję nacieszyć się wnukiem, wnuczek się chyba też cieszył, widząc ją. I dobrze.

Chyba ząbki pierworodnemu będą szły - bo od kilku dni, poza tym, że wydaje z siebie radosne okrzyki, to większość grzechotek i zabawek traktuje i wykorzystuje, jak my szczoteczki do zębów, szorując nimi w buzi. Smarujemy więc Dentinoxem dziąsła, i czekamy. 

A ja - ryję na egzam wstępny na aplikację.

3 komentarze:

  1. witam:) jestem tutaj u ciebie pierwszy raz i już mi się podoba:) słyszałam że jak dzieciom zęby wychodzą to rodzicie nie mają spokoju:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminie :)) Kurcze, ale ten czas leci! Dopiero się urodził, a tu już na ząbki czekacie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie poczytac o zyciu w malzenstwie z punktu widzenia faceta;) Mozna sie wiele dowiedziec. O rocznicy slubu bardzo ciekawie napisales;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz skomentować któryś z tekstów.

Pozdrawiam :)